قوانین و مقررات داروخانه آنلاین جهان درمان

هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می‌کند. داروخانهجهان درمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد.

داروخانه جهان درمان این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق بروزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

داروخانه ی جهان درمان شبانه روزی است؛ اما روزهای کاری برای ارسال سفارشات به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مشتریان میتوانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش‌گذاری نمایند.

نکته: در صورت وجود شرایط نامساعد جوی، امکان تاخیر در ارسال سفارش تا ۴۸ ساعت آینده وجود خواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت داروخانه جهان درمان، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای داروخانه محفوظ است. داروخانه جهان درمان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و یا مابه‌التفاوت وجه را از مشتری دریافت و کالا را ارسال می‌کند.

مشتریان عزیز باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتیکه این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، داروخانه جهان درمان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.